25 Aralık 2011 Pazar

Hediyelik Eşya fuarında Scooter Maketleri gördüm.

Bugün İzmir 2011 Souvenir Hediyelik eşya fuarına gittim.

Geçen günkü talihsiz kazamızdan sonra, bir kaç günlük ev hapsinden kurtulmak , hava değişikliği iyi geldi. . Scooter kullanamadığımız bir kaç gün bayağı zor geçti. Her neyse biz konumuza dönelim.




22 incisi yapılan fuar'da çok güzel cicili bicili hediyelik eşyalar var. Fiyatlar ise inanılmaz uygun. 1 TL den yukarı aklınıza gelebilecek her türlü hediyelikler sergileniyor.

Benim ilgimi çeken ise Oldukça geniş scooter maket çeşitleri idi. Çok eğlenceli boy boy ve çeşit, uygun fiyatlı ürünlere bayıldım.

Hemen Forumumuzun kartını Scooterin bir tanesine yapıştırdım.
Fotoğrafladığım Scooter maketleri.













Motosiklet Maketleri.









Otomobil ve Diğer araç maketleri


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder