3 Ağustos 2013 Cumartesi

Mondial Buffalo'ya Arka Çanta "Top Case" demiri tasarladık taktık.

Bayram tatilinde Yeni Maksi Scooter'im Buffalo'yu Uzun yolda test etmek istiyorum. Uzun yolda gerekli olacak eşyaları koymak için Arka Çanta takmam gerekecek. Maalesef Buffaloda alt bagaj dışında eşya koyabileceğim bir yer yok.



Scooter'in arkasına Arka Çanta takabileceğim bir demir yaptırmaya karar verdim. Kafamda şeklini tasarladım. Hesaplı Üst tarafı beyaz "Givi" Çakması 42 LT bir Arka çanta ayarladık. 



Bu işi İzmir'de en iyi yapan Ustalardan biri olan Tamponcu Levent'e havale ettim. Ne yapılması gerektiğini kısaca aktardım. Levent usta işini biliyor. Fikir alış verişi yaparak işe başlattık.



Endişem arka kısımda düşünülen nasıl duracaktı.



Sağolsun Levent usta süper iş çıkardı. Orjinali gibi oldu.








Editör: Ahmet Tezer

2 yorum: