10 Temmuz 2013 Çarşamba

Bir Scooterde Maksimum taşıma kapasitesi Cargobike AS 125 /300 Scooter

Uzun bir hikayesi var. Bu hikaye 2000 yılında başlıyor. Scooter'lerin taşıma kapasitesi kısıtlı alt bagaj ve arka çanta (Top Case) ile sınırlı. Arka çantayı (Top Case) büyüterek bagaj kapasitesini arttırıyorsunuz. Bu modifikasyon görüntü ve dengeyi bozuyor. Scooterde bu sorunu daha efektif ve denge merkezini değiştirerek , Scooterin merkezine taşıyarak bir çözüm üretmeye çalışıyorlar. Ortaya Cargobike Scooter çıkıyor. 2001 Yılında ilk prototip tanıtılıyor. "Mondial du deux roues 2001" Fuarında görücüye çıkıyor.




50 Cm küplük bagaj alanına sahip pekte estetik olmayan bu scooter tek kişilikti.
2003 Yılında Peugeot ile işbirliğine gidildi. Teknik ve estetik bir iki değişiklik yapıldı. Trekker pro olarak lanse edildi.



İki yıl bu model üzerinden çalışmalar devam etti. Fakat zaman geçiyor, esteik bakış ve beğeniler değişiyordu. Değişim şarttı kısacası. 2005 yılında Aprilla ile işbirliğine gidildi. Temel olarak ana çatı "Aprilla Sporcity" modeli üzerinde geliştirmeye başlandı.



12 kg ve 50 litre gibi olan taşıma kapasitesi 150 litrelik bir alan ve 80 kg taşıma kapasitesine çıkarıldı. Scooterde arka tekerleğe binen yük , ön ve arka tekerlek arasında eşit dağıtıldı. 2007 Milano motosiklet fuarında tanıtıldı.



Yeni dizayn cargobike Scooter'i değiştirdi ortaya şık bir ürün çıkardı.






İlk modelden çok kaliteli, üstelik iki kişiyi taşıyabilen Aprilla imzalı ürün scooter Aprilia Sporcity 125 cm3 veya 250 cm3 monte yaklaşık 180 litre bagaj hacmine yükseltildi.



İkinci arabanız sloganıyla lanse edilen ürün Fransa'da satılıyordu. cargobike com adresli web sitesi bulunuyor.






CARGOBIKE - 672 Avenue de la Fleuride, ZI Les Paluds, 13400 Aubagne - FRANSA
Tel. Müşteri Hizmetleri +33 (0) 6.10.74.12.86
Faks +33 (0) 4.42.84.26.80
E-posta: info@cargobike.com




Teknik özellikler :

Model: 125 AS Cargobike /300 As Cargobike
İlk üretim Yılı: 2008
Kategori: Scooter / Motosiklet (Hibrit)
Değerlendirme: İlginç Kullanışlı
Motor ve şanzıman
Deplasman : 125.00 ccm (7.63 kübik inç)
Motor türü: Dört zamanlı, tek Silindirli,
Güç: 14.75 HP (10.8 kW )) @ 9500 RPM
Tork : 11.00 Nm (1.1 kgf-m veya 8.1 ft.lbs) @ 8250 RPM
Sıkıştırma : 12.5:1
Çap x strok : 57.0 x 48.6 mm (2.2 x 1.9 inç)
Yakıt sistemi: Karbüratör
Yakıt kontrolü: OHC
Soğutma sistemi: Sıvı
Şanzıman: Otomatik
Şasi, süspansiyon, fren ve tekerlekler
Şase türü: Yüksek dayanıklı çelik çift tüp tek kızaklı gövde
Ön lastik ölçüleri: 120/70-15
Arka lastik ölçüleri: 130/80-15
Ön frenler: Tek disk
Ön fren çap: 260 mm (10.2 inç)
Arka frenler: Tek disk
Arka frenler çapı: 220 mm (8.7 inç)
Fiziksel tedbirler ve kapasiteleri
Kuru ağırlık: 148,0 kg (£ 326,3)
Güç / ağırlık oranı: 0,0997 / kg HP
Oturma yüksekliği: 820 mm (32.3 inç) ayarlanabilir, düşük ayarda ise.
Toplam uzunluk: 1.985 mm (78.1 inç)
Genişlik: 880 mm (34.6 inç)
Çalıştırma: Elektrik marşı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder