22 Ekim 2011 Cumartesi

Scooterde marş motoru arızası, değişimi.

Geçen ay büyük bir bakım yaptım. Scooterim tıkır tıkır işliyordu. Bir kaç gün önce sabahları marş zor basmaya başladı. Bir iki gün sonra zırıldıyarak uzun süre sonra basmaya veya basmamaya , biraz daha geçince Tık tık sesi verip hiç basmamaya başladı. Ayak marşı ile çalıştırıp gitmeye başladım. İlk önce akü'den şüphelendim, kontrol ettim hiç bir problem yok. Sırayla Buji, Buji kablosu, Marş rölesi sağlam. MARŞ MOTORUNU söktük dışarıda aküyle bastık çalışıyor. Statör volan ara ara yok. her şey sağlam görünüyor. Tümünü kontrol edip yerine taktık. Buyrun Motor sökmeden en azından gayretle basmaya çalışyordu. Şimdi TIK TIK diyor hiç basmıyor. Neyse kapatıp ayak marşı ile çalıştırıp işlerimi gördüm. Bu sabah Mondial Satış - Servisi Gülhan Galeri'ye uğradım. Onarım ekibinin yöneticisi CENK ustayı yakaladım. Maalesef ekip devamlı orda olsada kendisini bulmak mucize açtık baktık. Marş rölesini kontrol etti.

Marş Motoru dedi Usta söküp baktık dedim. Dışarda çalışabilir, yerine takınca almaz hakikatten aynen dediği gibi tek marşta aldı. Marş motorunu kendinizde değiştirebilirsiniz.

Çıkan arızalı Scooterimizin marş motoru.

Marş motoru ile ilgili bilgilendirici daha önce yayınlanmış bir yazı var. İncelemek isteyenlere aşağıda ;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder