16 Ekim 2011 Pazar

Bluetooth kulaklık aldım iki telefon destekli.

Scooterle gezinen biri olarak , sürüşte Telefon'u duymamak sorun olmaya başladı. Bluetooth kulaklık aramaya başladım. Tabiiki bazı kriterler'e sahip olması gerekiyordu. 

- Taktığımda kaskla beraber rahat kullanmalıydı.
- Çift telefon desteği olmalıydı.
- Cevap verme butonunu kaskın dışında kullanılmalı.

Aradığım kriterleri Samsung HM 1500 modelinde buldum.


Özelliklerine bakarsak :

HM1500 ‘e özel titreşim özelliği ile gürültülü ortamlarda ve telefonunuz sessiz modda iken bile her zaman ulaşılabilirsiniz. 2 telefonunuz ile aynı anda bağlantı kurabilirsiniz. Kristal netliğinde görüşme yapabiiyor, Parazit yaratabilecek gürültü ve yankıları , DSP teknolojisi ile en aza indirgeyor. Otomatik ses kontrol özelliği ile , Arka plandaki gürültü seviyesi arttığı zaman HM1500 görüşme sırasında ses seviyesini arttıracak ve parazitli sesi en az seviyeye indiriyor.6 saatlik konuşma süresi ve ~250 saat bekleme süresi var.

Ben 58 TL ye aldım.

Yanında Şarj cihazı, kullanım kitapçığı, Kulaklık lastiği yedeği veriliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder