7 Ekim 2013 Pazartesi

Çeşme'ye doğru Mondial Buffalo ile Ehli Keyif sürüş yaptım.

Bugün (06.10.2013) Çeşme'ye doğru sürüş yaptım. Dostum Ahmet Erşen'le buluşup halledeceğimiz birkaç işimiz vardı. Yola çıktım. Harika bir hava vardı ve boş bir yol önümde uzanıyordu. Bir araba reklamında da sanırım şöyle diyordu; "her şeyi kayda alırız fakat yaşamayız." Çeşmeye varasıya kadar tek kare foto ve kayıt almadan yolun manzaranın tadını çıkararak sürüş yaptım.






Çok keyifli yolculuktan sonra Çeşme'ye vardım. Tabiiki beni Erşen'nin can alıcı sürprizleri bekliyordu.



Hemen sofraya oturduk. Erşen'in Neşesi ve ikramları harikaydı.



Bende Sofranın baş köşesine yerleştim.



Afiyetle ikramlara icabet ettik.



Güncel konulardan , uğraşılarımızdan sohbet ederken zamanın nasıl geçtiğini anlamadık. Akşam oldu. Hava kararmak üzereyken izmir'e doğru yola çıktım.

Editör Ahmet Tezer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder