7 Ekim 2013 Pazartesi

Mini Hava Komprosör aldım. 12 Volt'ta çalışıyor.

Geçen gün zincir marketlerin birinde satıldığını söylediler. Bir tane aldım.




12 Volt Çakmak girişinden enerji alıyor. Bildiğiniz Komprosörün mini versiyonu sadece depolamadan direk hava çıkışı var.




Piyasada satılanların çoğu sadece lastik şişirirken, bu komprosör 3 farklı aparatı ile Deniz top ve botlarına hava basıyor. Otomobil ve motosikletlerin lastikleri kolayca şişiriliyor.



Mini Komprösör'ün üstünde bir gösterge saati var. Kaç bar hava bastığınızı gösteriyor.



Enerjiyi 12 V, çakmak gözünden alıyor.



Ana bağlantı hortumunda araç sibop bağlantısı var, diğer aparatlar ihtiyaca göre bu aparata bağlanıyor. Scooterime kolayca bağladım denedim başarılı. (Komprosörü çalıştırırken, motorun çalışır olması akünüzün bitmemesi için gerekli.)



Kutusunun ve kullanım kılavuzunun Türkçe olması , benzer ürünlere üstünlük sağlıyor.



Ben 35 TL ye aldım. Piyasada 20 - 25 Tl aralığında spotcuları getirdiği farlı ürünler bulunabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder